Social media gebruik Vliegende Meubelmakers
Social Media:
Hoe ziet de social media van onze stichting er eigenlijk uit en waar gebruiken we het voor? Dat zijn twee goede vragen. De eerste vraag gaat over welke social media kanalen we allemaal hebben. Dat zijn YouTube, LinkedIn, Pinterest, Facebook en Instagram. De eerste drie kanalen YLP vergeten we meestal dat we die hebben, oeps, echter Facebook en Instra gebruiken we wel actief. Daarop plaatsen we diverse berichten over de projecten maar ook leuke nieuwtjes die met hout of meubelmaken te maken hebben. En omdat we dit jaar met Do It Yourself (DIY) zijn begonnen, plaatsen we ook andere DIY’s video’s.
Op FB en Insta laten we zien wat we doen en hopen we onze naamsbekendheid te vergroten. We willen dit graag om zo meer enthousiaste mensen te bereiken die met ons mee willen naar de projecten. Dat is ons voornaamste doel (het antwoord op vraag 2). Die naamsbekendheid via insta promoten we actief. Van 500 volgers bij de start van het jaar, staat de teller eind 2021 op 2350. Das is ruim 4,5 keer zoveel. Mocht je ons nog niet gevonden hebben op FB of Insta, like of volg ons!
En als je je afvraagt waarom we dan nog een website hebben? Die gebruiken we vooral voor wat “statischere informatie” zoals de projecten met de projectdoelen. En natuurlijk wat de visie en missie is van de VMM. Maar kijk ook af en toe bij “nieuws” op onze site want daar komen ook leuke en mooie bericht te staan.
Nu weten jullie wat de Vliegende Meubelmakers doen op en met social media.